بچه های مسجد به استقبال ماه رمضان می روند 

بچه های مسجد به استقبال ماه رمضان می روند 

تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: بازه زمانی ۲۱ شعبان تا پایان این ماه با فضیلت تحت عنوان دهه تکریم مساجد نامگذاری شده است و هر ساله در این دهه خادمین و فعالان مسجدی با غباروبی و مهیا سازی مساجد به استقبال ماه رمضان می روند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: بازه زمانی ۲۱ شعبان تا پایان این ماه با فضیلت تحت عنوان دهه تکریم مساجد نامگذاری شده است و هر ساله در این دهه خادمین و فعالان مسجدی با غباروبی و مهیا سازی مساجد به استقبال ماه رمضان می روند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته در این دهه، بچه های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد علاوه بر مشارکت در نظافت و پاکیزگی مساجد، سعی می کنند تا در راستای احیای کارکردهای مسجد تراز اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.


وی ابراز کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی می طلبد که برنامه های مساجد در ماه مبارک رمضان همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شوند.


خوبی زاده اظهار کرد: شیوع این ویروس منحوس اگر چه مشکلاتی را بهمراه داشت اما روحیه ایثارگری، گذشت و فداکاری بچه های مسجدی را متجلی کرد.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: از دوران شیوع کرونا تاکنون کانون های مساجد در راستای فعالیت های اجتماعی، اقدام به تهیه و توزیع سبدهای معیشتی، غذای نذری و بسته های گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند به ویژه اقشار آسیب دیده از کرونا کردند.



وی با بیان این مطلب که ماه رمضان بهترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان است، عنوان کرد:   قطعا عضای کانون های مساجد جنوب کرمان در ماه مبارک رمضان کمک مومنانه به نیازمندان را در اولویت برنامه ها و فعالیت های خود قرار می دهند همچنان که تاکنون به این امر مشغول هستند.


خوبی زاده در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم خداوند متعال توفیق طاعت و عبادت و بهره مندی از فیوضات این ماه پر برکت را نصیب همه ما کند.

پایان پیام/ 586